Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آبی‌های لندن دست‌بردارد نیستند؛ پیشنهاد جدید چلسی برای ارلینگ هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
جذب ارلینگ هالند توسط چلسی باعث خواهد شد تا او پردرآمدترین بازیکن باشگاه لندنی شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی برای جذب ارلینگ هالند جدیت فراوانی دارد و حاضر است شرایط مالی مدنظر باشگاه دورتموند را اجرایی کند تا ستاره نروژی را به لندن بیاورد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
تکلیف ستاره دورتموند برای فصل بعد روشن شد

در همین حال، نشریه «اسکای اسپورت» آلمان، چلسی قصد دارد تیمو ورنر مهاجم ملی پوش آلمانی خود را به دورتموند پیشنهاد بدهد و او را با ارلینگ هالند معاوضه کند. ورنر تابستان سال گذشته بود که به چلسی پیوست و فصل قبل بیشتر به خاطر فرصت سوزی هایش بر سر زبان ها بود.

بر اساس این گزارش، گفتگوها ادامه دارد و این احتمال بیش از پیش تقویت شده است. چلسی برای ورنر 55 میلیون یورو هزینه کرده بود و قطعا با توجه به قیمت بالای هالند، باید رقمی اضافه تر علاوه بر ورنر را نیز به دورتموند پرداخت کند.

در این راه اما مشکلات زیادی وجود دارد که مهمترینش مقاومت دورتموند در راه فروش هالند است اما چلسی برای این معضل، راهکاری دارد. رقابت شدیدی بین بزرگ‌ترین باشگاه های فوتبال اروپا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند در جریان است.

 در واقع رومن آبراموویچ مالک متمول و روس باشگاه چلسی می‌خواهد تمام تلاش خود را برای جذب یکی از امیدهای کسب توپ طلا در آینده، انجام دهد و او را به جمع شاگردان توماس توخل اضافه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала