Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره فرانسوی منچستر در مسیر انتقال به یوونتوس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
عضو شوید
احتمال جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد افزایش یافته و او از یوونتوس پیشنهاد دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا در اواسط گذشته تمایلش را به جدایی از منچستریونایتد نشان داد اما هنوز به تیم جدیدی نپیوسته است.

Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
هفته سرنوشت ساز در انتظار پوگبا؛ هافبک شیاطین سرخ می‌ماند یا می‌رود؟

در همین رابطه، نشریه «دِیلی اکسپرس» فاش کرد ستاره فرانسوی منچستریونایتد از یوونتوس پیشنهاد دارد و احتمال دارد در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم نهایی را برای ترک اولدترافورد بگیرد و راهی تورین شود تا بار دیگر برای بیانکونری به میدان برود.

از سوی هم، نشریه اتلتیک خبر داده که پل پوگبا بر خلاف شایعات اخیر خواستار پیوستن به پاری‌سن‌‌جرمن باشد. سران منچستریونایتد در حال مذاکره با این هافبک فرانسوی هستند و انتظار می رود که مذاکرات طرفین در فصل آتی نیز ادامه داشته باشد.

ستاره فرانسوی مشکلی با ماندن و تمدید قراردادش با منچستریونایتد ندارد اما پیش از انجام این کار، خواهان ارزیابی شرایطش در این باشگاه است.

پوگبا تورنمنت بسیار خوبی را با تیم ملی فرانسه در یورو 2020 پشت سر گذاشت. قرارداد او با منچستریونایتد تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و شایعات در مورد جدایی او طی یک سال اخیر همواره وجود داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала