Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعریف و تمجید سرمربی اتلتیکومادرید از لوییس سوارز

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو سمیئونه Spain Soccer Champions League Atletico
دیگو سمیئونه  Spain Soccer Champions League Atletico - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی اتلتیکومادرید به ستایش از توانایی های مهاجم اروگوئه‌ای تیمش پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، سال گذشته و پس از روی کار امدن تغییراتی در در بارسلونا، سران باشگاه کاتالانی‌ تصمیم عجیب خود را علنی کرده و اعلام کردند و گلزن 34 ساله شان را در لیست فروش قرار گرفته است.

کوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
بهترین گُلزنان کوپا آمریکا؛ غیبت مسی و سوارز

باشگاه اتلتیکومادرید بسیار زود برای خرید ستاره کهنه‌کار بارسلونا وارد عمل شده و در سرانجام عملکر خیر‌ه‌کنندۀ در طول فصل گذشته باعث شد روخی بلانکوس پس از سال ها موفق به فتح لالیگا بشود.

سیمئونه در صحبت با نشریه اسپانیایی مارکا در خصوص این ستاره تیمش گفت:«بازیکنانی مانند لوییس سوارز دنیای فوتبال خیلی یافت نمی شوند و اگر چند بازیکن متخصص گلزنی وجود داشته باشد، حتما سوارز یکی از آنها محسوب می شود.»

سرمربی آرجنتینی در ادامه همچنان به تمجید از سوار پرداخت و گفت:«حرف زدن در مورد بازیکنی شبیه لوییس سوارز حرف سادۀ است. در همان لحظه ای که متوجه شدم امکان جذب لوییس سوارز وجود دارد، دریافتم که ترکیب فعلی اتلتیکومادرید بازیکنی مانند او را کم دارد

لوییس سوارز در تابستان سال 2014 و بعد از سپری کردن یک جام جهانی پرحاشیه و محرومیت به علت درگیری با جورجو کیه لینی در جریان دیدار اروگوئه مقابل ایتالیا راهی بارسلونا شد.

چند ماه اول حضور سوارز در بارسلونا با محرومیت سپری شد، اما او از همان ابتدا نمایش فوق العاده ای در نوکمپ داشت و در نهایت تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا نیز شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала