Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب نقل‌وانتقالات اروپا؛ کاپیتان به قهرمان نزدیک شد!

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام با جدایی مهاجم گلزنش و رفتن به منچسترسیتی مشکلی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «سان» انگلیس گزارش داد که هری کین ستاره خط حمله تاتنهام در آستانه حضور در منچسترسیتی قرار دارد.

Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
انتقال کین به من‌سیتی؛ رکورد لیگ برتر جا به جا می‌شود؟

کین که در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌ مهاجمان لیگ برتر و تاتنهام بوده، به نظر می‌رسد قصد دارد از اسپرز جدا و به تیمی ملحق شود که برای کسب جام‌های مختلف رقابت می‌کند.

ظاهراً در این رابطه مدیران باشگاه تاتنهام به هری کین چراغ سبز نشان داده‌اند که می‌تواند فرایند انتقال 160 میلیون پوندی‌اش به منچسترسیتی را تکمیل کند. گفته می‌شود این مهاجم انگلیسی با من‌سیتی به توافق شخصی رسیده، تیمی که قرار است در آن دستمزد 400 هزار پوند در هفته دریافت کند.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام پیش از این مخالف فروش هری کین به باشگاه انگلیسی دیگری بود و تنها حاضر بود او را به باشگاه خارجی دیگری بفروشد، اما حالا با چرخشی 180 درجه‌ای به این مهاجم انگلیسی چراغ سبز نشان داده است که می‌تواند پیش از آغاز فصل 2021 - 2020 راهی منچسترسیتی شود.

کاپیتان اسپرز اولویت اصلی پپ گواردیولا برای جانشینی آگوئرو محسوب می شود اما سران این باشگاه قصد پرداخت 160 میلیون پوند برای جذب این مهاجم انگلیسی را ندارند. پیش از این، پیشنهاد 100 میلیون پوندی سیتیزن ها برای جذب کین توسط اسپرز رد شده بود. 

هری کین که پیش از این مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی هم قرار داشت، تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد. او فصل گذشته با به ثمر رساندن 23 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

کین 27 ساله که فصل اخیر در 49 بازی آمار 33 گل زده و 17 پاس گل را از خود بر جای گذاشت، تاکنون آمار 221 گل زده در 336 بازی را با پیراهن تاتنهام به ثبت رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала