Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه بی‌نتیجۀ ستارۀ فرانسوی با منچستریونایتد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
یک رسانۀ انگلیرسی مدعی شد که پل پوگبا پیشنهاد سران تیم فوتبال منچستر یونایتد برای تمدید قرارداد را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات اخیر نمایندگان پل پوگبا، هافبک فرانسوی با سران منچستریونایتد بر سر تمدید قرارداد بی نتیجه بوده است.

امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
جدایی امباپه از پاریس با ظهور طرح انتقال پوگبا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی تبم فوتبال منچستر یونایتد پیشنهاد سران شیاطین سرخ برای افزایش دستمزد او به رقم 350 هزار پوندی در هفته برای تمدید قراردادش را رد کرده است تا پوگبا پس از ۵ سال در آستانه جدایی از شیاطین سرخ قرار گیرد.

پوگبا تنها یک سال دیگر با منچستر یونایتد قرارداد دارد و با این وضعیت سران منچستر ترجیح می‌دهند او را در فصل نقل و انتقالات به تیم پاری سن ژرمن منتقل کنند.

 در همین حال، پاری‌سن‌جرمن نیز به جذب این هافبک 28 ساله ابراز علاقه کرده است. ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان باشگاه رن و لئون گورتسکا، هافبک آلمانی باشگاه بایرن مونیخ گزینه های جایگزین شیاطین سرخ در صورت جدایی پوگبا هستند.

گفته می شود باشگاه منچستر یونایتد جهت تسهیل روند فروش پل پوگبا، قیمت جدیدی را برای ستاره فرانسوی خود در نظر گرفته است که با توان مالی پاریسی ها که از مشتریان جدی پوگبا هستند، مناسب است.

با توجه به شرایط موجود بعید است که ماجرای تمدید قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس با این باشگاه پیش از آغاز رقابت های لیگ فصل آینده به سرانجام برسد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала