Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره فرانسوی سر سازش ندارد؛ پاسخ نهایی امباپه به پوچتینو

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه به سرمربی و دیگر و سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه پس از پایان تعطیلاتش که به دلیل حضور در یورو 2020 اندکی طولانی تر شده بود، به پاریس بازگشت تا در تمرینات پیش فصل پاری‌سن‌جرمن شرکت کند.

واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
توصیۀ ستاره جدید پی‌اس‌جی به کیلیان امباپه

نشریۀ اسپانیایی «مارکا» مدعی است که امباپه در دیدار با سرمربی آرجنتینی اعلام کرده که نظرش را نسبت به خروج از باشگاه تغییر نداده و هنوز قصد ترک پاریس را دارد.

از سوی هم، ستاره فرانسوی یک قضیه مهم را روشن کرد و آن این است که به هیچ وجه روی باشگاه پاری‌سن‌جرمن فشاری بابت فروشش نخواهد گذاشت، اما هیچ نقشه‌ای برای ماندن در این باشگاه پس از تابستان سال 2022 ندارد.

ناصر الخلیفی، رییس PSG، در پایان فصل گذشته اعلام کرد که امباپه نه تنها در فصل 22-2021 در این باشگاه باقی می ماند، بلکه قرارداد جدیدی نیز امضا خواهد کرد. در همین حال پی‌اس‌جی  چندین بازیکن تاثیرگذار را جذب کرده تا شاید بتوانند امباپه را متقاعد کنند که در این باشگاه بماند. پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، می تواند خرید بعدی پاریسی ها باشد.

رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت او را زیر نظر گرفته‌اند و خیلی وقت است که منتظر یک فرصت مناسب برای مذاکره کردن با او هستند. دقیقا همان کاری را که با داوید آلابا انجام دادند. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی با ناصر الخلیفی رابطه حسنه‌ای دارد و نمی‌خواهد این رابطه از دست برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала