Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آشتی‌کنان نیمار و بارسلونا؛ پرونده‌های دادگاهی دو طرف بسته شد

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا شکایت خود از نیمار را پس گرفت و پرونده‌های حقوقی میان ستاره برازیلی و باشگاه اسپانیایی بسته شد.

به گزارش اسپوتنیک، دقایق پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این باشگاه اختلافات خود با نیمار را کنار گذاشت و دو طرف توافق نامه‌ای را برای خاتمه پرونده‌های حقوقی و مراحل قانونی‌ای که بین طرفین در جریان بود، امضا کردند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2020
ورزش
پیروزی در دادگاه حکمیت ورزش؛ بارسا در پرونده‌ی خرید نیمار از سانتوس تبرئه شد

بدین ترتیب از هر سه دادخواست در حال رسیدگی بین بارسلونا و نیمار صرف نظر می گردد. پس از جدایی نیمار از بارسا و پیوستن او به پاری‌سن‌جرمن این بازیکن به دلیل اختلاف مالی از بارسلونا شکایت کرد و مدعی شد بخشی از حقوق مادی او مربوط به زمانی که بازیکن این تیم بوده به او پرداخت نشده است.

اما بارسلونا نیز معتقد بود که نیمار رقمی معادل 8.5 میلیون یورو به‌عنوان پاداش وفاداری از این باشگاه دریافت کرده در حالی که کمتر از یک سال بعد این باشگاه را ترک کردو به همین دلیل باشگاه اسپانیایی نیز از او به دادگاه عالی اسپانیا شکایت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала