Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی ستاره نیمکت‌نشین بارسلونا قطعی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی
ساموئل اومتیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با جدایی قرضی‌اش از این تیم موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سران بارسلونا به بازیکن اطلاع داده اند که به دنبال تیم دیگری باشد. اومتیتی اوایل از خروج دوری می‌کرد اما اکنون انتقال قرضی را قبول کرده است البته با یک شرط سخت.

ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
اومتیتی با فشار بارسا در آستانه خروج از نیوکمپ

در همین رابطه، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ این مدافع فرانسوی با انتقال قرضی‌اش به تیمی دیگر در این تابستان موافقت کرده، این در حالی است که گفته می‌شود او پیش از این پیشنهاد فسخ قراردادش با بارسلونا را رد کرده است.

 اومتیتی میگوید که در صورتی به طور قرضی به تیم دیگری خواهد رفت که باشگاه مقصد بزرگ بوده و در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حضور داشته باشد.

بر اساس این گزارش، باشگاه بارسلونا در این تابستان سه پیشنهاد برای اومتیتی 27 ساله دریافت کرده است، اما این بازیکن می‌خواهد راهی تیمی بزرگ شود. از باشگاه‌هایی همچون آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و زنیت سن‌پترزبورگ به عنوان مشتریان این مدافع فرانسوی یاد شده است.

این مدافع فرانسوی که دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، یکی از بازیکنانی است که رونالد کومان برای فصل جدید روی او حساب بازنکرده، از این‌رو این باشگاه به دنبال یافتن مشتری برای این بازیکن است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала