Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده جدید فوق ستاره به بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی زمان تمدید قراردادش را با باشگاه بارسلونا مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تلاش بسیار زیادی کرده تا لیونل مسی را برای فصل آینده از دست ندهد و به توافقات کلی با فوق ستاره آرجنتینی دست یافته است.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
رییس بارسا از سازمان لالیگا خواستار انعطاف بیشتر در قضیه مسی شد

نشریه «DAILY EXPRESS» اعلام کرد لیونل مسی بیش از یک ماه است بازیکن آزاد محسوب می‌شود و کاتالان‌ها مذاکرات زیادی با نابغه آرژانتینی انجام دادند تا با او به توافق نهایی نزدیک شدند. مسی پس از سپری کردن تعطیلات این هفته راهی اسپانیا می‌شود تا قرارداد جدید خود را با بارسلونا امضا کند.

در حال حاضر مشکل اصلی بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید با لیونل مسی این است که لالیگا برای میزان هزینه‌های هر باشگاه در طول یک فصل محدودیت‌هایی قائل می شود؛ موضوعی که عقد قرارداد جدید با فوق ستاره آرجنتینی را برای بارسا به اتفاقی مشکل تبدیل کرده است.

از طرفی قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به پایان رسیده و نگرانی های زیادی در این مورد وجود دارد؛ این در حالی است که رئیس بلوگرانا یعنی خوان لاپورتا بارها صحبت های خوش بینانه ای را در مورد تمدید قرارداد با برنده شش باره توپ طلا مطرح کرده است اما در عین حال هنوز هیچ اتفاق جدی و رسمی در این‌باره رخ نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала