Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال تخریب اتاق شیشه‌ای کریستیانو رونالدو در پرتگال + عکس

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
احتمال دارد قسمتی پنت هاوس شیشه‌ای کریستیانو رونالدو تخریب شود چرا که مجوز ساخت آن را نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ساخت یک پنت هاوس در لیسبون پایتخت پرتگال را تمام کرده است اما از سوی شهرداری این شهر اخطاری جهت تخریب اتاق شیشه ای تعبیه شده روی بام این برج دریافت کرده است.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
آینده رونالدو به رئال و امباپه بستگی دارد

رونالدو این اتاق شیشه‌ای روی پنت هاوس 6.5 میلیون یورویی اش در لیسبون را بدون مجوز ساخته که شهرداری در این رابطه به فوق ستاره یوونتوس هشدار داد.

رونالدو برای کسب مجوز قانونی نیاز به یک ماه زمان دارد تا پروسه قانونی را طی کند اما رونالدو با هشدار شهرداری تا 15 روز آینده مواجه است که احتمال دارد این اتاق شیشه ای را تخریب شود.

کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید به یوونتوس رفت و اکنون وارد آخرین سال حضور خود در یوونتوس شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. از زمانی که رونالدو از رئال مادرید راهی یوونتوس شده است. در تمامی تابستان ها شایعاتی مبنی بر جدایی او مطرح بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала