Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی دست‌بردار لوکاکو نیست؛ پیشنهاد جدید آبی‌های لندن به ستاره اینتر

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی با پیشنهادی جدید به دنبال جذب مهاجم بلجیمی اینتر است.

به گزارش اسپوتنیک، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده که اینتر پیشنهاد 100 میلیون یورویی به اضافه مارکوس آلونسو از چلسی را برای روملو لوکاکو را رد کرده، اما ماجرا هنوز تمام نشده است.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
چراغ سبز لوکاکو به بازگشت به چلسی

چلسی به اصرار برای جذب مهاجم سابقش ادامه می دهد و عزم خود برای متقاعد کردن او و همچنین اینتر را جزم کرده است. طبق ادعای لا ریپابلیکا و اسکای اسپورت ایتالیا، هنگامی که پیشنهاد چلسی به محدوده 130 میلیون یورو با احتساب پول نقد و ارزش بازیکن پیشنهادی می رسد، آن زمان است که اینتر واقعا دچار تزلزل و تردید می شود.

پروژه موفق چلسی، اصرار این باشگاه برای بازگرداندن لوکاکو، تضمین دستمزد بیشتر به او و همچنین تغییرات اینتر در ماه های اخیر ممکن است در نهایت باعث شود که مهاجم بلجیمی این بار دیگر نتواند پیشنهاد آبی های لندن را رد کند.

اگر لوکاکو با حدود 120 میلیون یورو راهی چلسی شود گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلستان نام خواهد گرفت. لوکاکو در دو فصل گذشته برای اینتر عملکرد درخشانی داشت. این بازیکن با گل های تاثیرگذارش در فصل گذشته نراتزوری را قهرمان سری آ کرد.

لوکاکو قبلاً تجربه حضور در چلسی را داشته، اما آنها حمایت لازم را از او به عمل نیاوردند و مهاجم بلجیمی آن حمایتی که می خواست را در سن سیرو پیدا کرد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала