Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر 137 میلیون یورویی بارسلونا از جدایی مسی

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне
Футболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
جدایی فوق ستاره آرجنتینی از بارسلونا ممکن است تا 137 میلیون یورو به برند این باشگاه ضربه بزند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا روز گذشته با چشمان پر از اشک این باشگاه خداحافظی کرد. او با 21 سال تجربه، کارنامۀ درخشانی از لحاظ فردی و باشگاهی کسب کرده است.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
تابستان داغ در جادۀ بارسلون – پاریس؛ هواداران پی‌اس‌جی در انتظار مسی + عکس

جدایی این فوق ستاره، خبر شوکه کنندۀ برای هواداران فوتبال بوده است. تبعات جدایی او اکنون بر بسیاری موضوعات سایه افگنده است. در تازه‌ترین مورد، ارزش برند بارسلونا نسبت به ارزش کنونی که 1266 میلیون یوروست با افت یازده درصدی مواجه خواهد شد.

در واقع، با جدایی مسی، درآمد بارسلونا از تبلیغات 77 میلیون یورو کاهش می‌یابد و از فروش پیراهن و سایر محصولات 43 میلیون یورو. از سویی بارسلونا بخشی از درآمدهای بلیت فروشی را هم از دست می دهد و با توجه به افت نتایج پیش بینی می شود که از این بابت هم 17 میلیون یورو ضرر کنند.

تشریه اسپانیایی «اسپورت» اعلام کرده که بارسلونا دومین برند  فوتبالی ارزشمند جهان با 1266 میلیون یورو را دارد که فقط رئال مادرید با 1276 میلیون یورو بالاتر از آنهاست.

حضور مسی به بارسلونا کمک می کرد تا به جذب هواداران برای بلیت فروشی کمک کند و به بارسا نیز برای کسب جامها کمک می کرد و حالا بارسا ضرر مالی شدیدی را در غیاب وی تجربه خواهد کرد.

پاری‌سن‌جرمن از محتمل‌ترین باشگاه برای فوق ستاره آرجنیتی محسوب می‌شود. ساعات پیش رسانه‌های فرانسوی از حضور گستردۀ هواداران این باشگاه برای استقبال از مسی در فرودگاه پاریس خبرداد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала