Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین مصاحبه «لیونل مسی» پس از پیوستن به پاری‌سن‌جرمن

© REUTERS / YVES HERMANمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی پس از پیوستن به پاری‌سن‌جرمن گفت که او در این‌جا بسیار خوش‌حال است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی لحظات پیش در کنفرانس مطبوعاتی معارفه‌اش حضور پیدا کرد و رسما به این باشگاه پاریسی پیوست.

Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
پوشش زنده کنفرانس خبری معارفه لیونل مسی در پی‌اس‌جی (گزارش لحظه به لحظه)
مسی پس از پیوستن به پاری‌سن‌جرمن در حضور خبرنگاران گفت:«ترک بارسلونا بسیار دشوار بود؛ اما از اینکه حالا عضوی پاری‌سن‌جرمن هستم، بسیار خوش‌حالم. باشگاه فوق‌العاه و با کلاس جهانی. سران این باشگاه پس از جدایی من از بارسا، مذکرات را بسیار سریع و جدی آغاز کردند.»
 مسی در ادامه گفت:«این تیم بارونکردنی است. امضای قرارداد بسیار شگفت‌انگیز بود. این یک تجربه باورنکردنی برای شخص خودم بود. نمی‌دانم و بی‌قرارم که چی وقت به میدان بازی وارد می‌شوم.از همه شما به خاطر حضور در اینجا متشکرم. برای رسیدن به تمام اهدافمان می جنگیم.»
مسی در پایان تصریح کرد:«من می خواهم از لئوناردو، رییس باشگاه و تمام باشگاه پی‌اس‌جی به خاطر شیوه ای که این اتفاق عملی شد، تشکر کنم. پس از اعلام مطبوعاتی بارسلونا، آنها موضع خود را مشخص کردند و این بسیار سریع افتاد. طولی نکشید، تصمیم سختی بود و من می خواهم از کاری که همه در پی‌اس‌جی برای من انجام دادند تشکر کنم.»

 فوق ستاره آجانتینی پس از جدایی از بارسلونا روز گذشته با قراردادی دو ساله و با دستمزد هفته ای 1.200 میلیون یورویی به پی‌اس‌جی پیوست. برنده شش توپ طلا روز گذشته در میان استقبال پر شور هواداران وارد پاریس شد و امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارک دو پرنس شرکت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала