Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس پی‌اس‌جی: کلمات و صفات از توصیف مسی عاجز اند!

© Sputnik / Vladimir Astapkovitch /  مراجعه به بانک تصاویر Сборная Аргентины по футболу прибыла в Казань
Сборная Аргентины по футболу прибыла в Казань - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن می‌گوید هیچ کلمه ای نمی تواند توصیف کند که داشتن مسی در این باشگاه چقدر برای ما ارزش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، انتظارها به پایان رسید و روز گذشته باشگاه پاری‌سن‌جرمن به طور رسمی از جذب لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی سابق باشگاه بارسلونا خبر داد تا مسی را از فصل آینده در پیراهن 30 پاری سن‌جرمن ببینیم.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
نخستین مصاحبه «لیونل مسی» پس از پیوستن به پاری‌سن‌جرمن
الخلفیلی در مورد پیوستن مسی گفت:«بسیار خوشحال و مفتخرم که میتوانم مسی را به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن معرفی کنم . این یک روز تاریخی و باورنکردنی برای باشگاه و برای دنیای فوتبال است. این لحظه فوق العاده ای برای ماست. لئو تنها کسی است که 6 توپ طلا کسب کرده است. او فوتبالی جادویی انجام داده و مایه افتخار است که او را اینجا داریم.»
رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن در ادامه گفت:«هیچ کلمه ای نمی تواند توصیف کند که داشتن مسی در این باشگاه چقدر برای ما ارزش دارد. اگر 10 سال پیش به من می گفتند مسی روزی به اینجا می آید این حرف را باور نمی کردم. حالا بهترین بازیکن جهان را داریم. لئو از تو و خانواده ات به خاطر قبول این پیشنهاد متشکریم.»
مالک قطری پاری‌سن‌جرمن در پایان گفت:«خیلی خوشحالم. متن یک سخنرانی را آماده کرده بودم اما به جایش این حرف ها را زدم. از حامیانمان به خاطر کمکی که کردند متشکریم. بدون آنها آوردن مسی به پاری سن ژرمن ممکن نبود. لحظه ای فوق العاده  است و مقطعی تازه در حال شروع شدن است. مطمئنیم در کنار مسی و با تیم فوق العاده ای که داریم، به قهرمانی های زیادی می رسیم.»

مسی روز گذشته بعد از 17 حضور در بارسلونا با قراردادی دوساله به پاری‌سن‌جرمن یکجا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала