Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روایت تلخ و دردناک «لیونل مسی» در مورد جدایی‌اش از بارسلونا

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی پیاس‌جی توضیح داد که خبر پایان کارش در بارسا را چگونه شنیده و سپس چه حالی پیدا کرده است.4

به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی تلاش زیادی کرد تا در بارسلونا بماند و حاضر شد بخش عمده‌ای از دستمزدش را نادیده بگیرد تا در باشگاهی که 21 سال از عمرش را در آن گذرانده بود باقی بماند اما تمامی تلاش‌های او ثمری نداشت و در نهایت به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
حضور مسی در اولین جلسه تمرینی با پی‌اس‌جی + ویدیو
این فوق ستاره در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، روایت تلخی از جدایی‌اش بیان کرده است. مسی از نحوه آگاه شدن از تصمیم بارسا گفت:«از لحاظ روحی شکست بودم اما باید خودم را آماده می کردم تا به همسر و فرزندانم در مورد حقیقت ماجرا توضیح بدهم.
من و آنتونلا دقایقی گریه کردیم و سپس با فرزندان مان در این مورد حرف زدیم. دسامبر گذشته به آنها گفته بودم که در بارسا می مانم و می دانستم که خبر رفتنم، ضربه بزرگی به فرزندانم است. به خصوص برای تیاگو فرزند اولم سخت گذشت.»
مسی در ادامه اظهار داشت:«زمان پرسیدن این سوال بود که کجا باید برویم؟ چه کاری باید انجام دهیم؟ هر حرکت و انتقالی با وجود خانواده یک حرکت بزرگ است اما سپس کم کم شروع به صحبت با بقیه کردم.
مذاکرات سریع پیش رفت و همه چیز کم کم نهایی شد. این باعث می شود که شما شروع به تمرکز روی چیزی که در آینده منتظر شماست می کنید و یکی از این مسائل تغییرات است، نه فقط برای من بلکه برای خانواده ام.»

برخی به این باروند که لاپورتا و مدیران بارسلونا می توانستند کارهای بیشتری برای ماندن مسی انجام بدهند و حتی وقتی در فرودگاه بارسلونا از پدر مسی پرسیدند که مقصر جدایی مسی از بارسا چه کسی بوده گفت که باید مقصر را در میان مدیران بارسلونا جستجو کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала