Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسلونا خواهان خرید مهاجم شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
رونالد کومان از سران باشگاه درخواست کرد که با وجود خروج مسی،‌ مهاجم دیگری خریداری شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» خبر داده که رونالد کومان درخواست خود را مبنی بر خرید یک مهاجم به مدیریت ورزشی منتقل کرده است. کومان فکر می کند تیم او کمبود مهاجم دارد.

Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
کومان: جای مسی همیشه خالی است؛ اما باید آینده‌نگر و امیدوار باشیم

کومان شرایط مالی را درک می کند، اما امیدوار است تا پیش از بسته شدن پنجره یک مهاجم خریداری شود.این نشریه نزدیک به باشگاه بارسا نوشت که سرمربی آبی‌اناری گفته که با خروج مسی و مصدومیت آگوئرو باید یک مهاجم دیگر به جمع بازیکنان اضافه شود تا بارسلونا به مشکل برنخورد.

اکنون بارسلونا در خط تهاجمی به عنوان مهاجم کلاسیک مارتین بریت‌ویت را در اختیار دارد ولی کومان می‌تواند از بازیکنانی چون گریژمان، ممفیس دپای، دمبله و یا آنسو فاتی در فاز هجومی استفاده کند.

آگوئرو که قرار بود به عنوان مهاجم اول بارسلونا شناخته شود به دلیل مصدومیت مچ پا، هنوز نیامده 3 ماه مصدوم شده است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را می کند تا درخواست کومان را انجام دهد. کومان تاکید می کند که او بک مهاجم شماره 9 می خواهد نه یک وینگر. او می تواند روی ری ماناج از تیم بی حساب کند اما تداوم او نیز نامشخص است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала