Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعداد گل‌های ستاره دورتمود از بازی‌هایش بیشتر شد

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
درخشش مهاجم جوان بورسیا دورتموند باعث شد که گل‌های زده‌شدۀ از سوی بیشتر از بازی‌هایش است.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، مهاجم اهل ناروی بورسیادورتموند 80 گل در 61 بازی به ثمر رسانده است که 56 مورد از این گل‌ها در 44 بازی بوندسلیگا بوده و لقب نابودگر را به خود اختصاص داده است.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
باید گلزنی با سر را به هالند آموزش دهیم

در همین رابطه، سایت «بوندسلیگا» اعلام کرد به طور دقیق، هالند با پیراهن دورتموند در 5 هزار و 7 دقیقه حضور در بازی‌های رسمی 62 گل به ثمر رسانده و 18 گل این بازیکن در بازی‌های تدارکاتی بوده است.

مهاجم 21 ساله رکورد گلزنی 1.33 را در هر بازی ثبت کرد و در مجموع 3 هزار و 563 دقیقه در بوندسلیگا به میدان رفته است. مارکو رز، سرمربی دورتموند در مورد اینکه هالند در دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت موفق به ثبت دو گل و دو پاس گل شد و تعداد گل‌های زده او از بازی‌هایش پیشی گرفت، تصریح کرد:

«ارلینگ بازیکن باورنکردنی تیم است. او شایسته چنین موفقیتی بود. وقتی ارلینگ به این خوبی بازی می‌کند، اجازه دارد کمی بیشتر از حد معمول جشن بگیرد.»

ارلینگ هالند فصل جدید مسابقات بوندسلیگا را با پنج گل و سه پاس گل طی دو بازی آغاز کرده است تا همچنان روند خوبش ادامه داشته باشد.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала