Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام خداحافظی ستاره تنومند اینتر با هواداران + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
مهاجم بلجیمی اینتر پس از پیوستن به چلسی پیامی خطاب به هواداران این تیم ایتالیایی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو، مهاجم بلیجمی اینتر که پس از دو فصل حضور درخشان در نراتزوری و کمک به این تیم برای کسب قهرمانی در سری‌آ ایتالیا، با قراردادی پنج ساله به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت.

إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
جای خالی لوکاکو احساس نخواهد شد؛ گُلزنی جانشین بازیکن بلجیمی چند ساعت پس از پیوستن به اینتر
روملو لوکاکو با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام و خطاب به هواداران اینتر نوشت: «هواداران عزیز اینتر متشکرم. ممنونم که من را به عنوان یکی از خودتان دوست دارید. ممنونم که باعث شدید من و خانواده‌ام احساس کنیم در خانه هستیم. از حمایت بی‌قید و شرط و عشق هر روزتان به من تشکر می‌کنم. ممنون که فصل پیش حتی بیشتر از فصل اول به من انگیزه دادید».
مهاجم تنومند و حال حاضر چلسی در ادامه نوشت:«هواداران عزیز اینتر متشکرم. ممنونم که من را به عنوان یکی از خودتان دوست دارید. ممنونم که باعث شدید من و خانواده‌ام احساس کنیم در خانه هستیم. از حمایت بی‌قید و شرط و عشق هر روزتان به من تشکر می‌کنم. ممنون که فصل پیش حتی بیشتر از فصل اول به من انگیزه دادید».

لوکاکو قرار است بار دیگر پیراهن شماره 18 آبی ها را بر تن کند و وب سایت رسمی لیگ برتر نشان می دهد که او شماره ای را که اولیویه ژیرو قبل از جدایی از چلسی و پیوستن به میلان، در فصل پیش بر تن می کرد، خواهد پوشید.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала