Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو و اطمینان از حفظ مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Mauricio Pochettino
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
طسرمربی آرجنتینی پاری‎سن‌جرمن می‌گوید که کیلیان امباپه در این تیم ماندنی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن شب گذشته موفق شد با درخشش کیلیان امباپه 4-2 بر استراسبورگ پیروز شود تا مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسی‌ها، مهاجم جوان تیمش را تحسین کند.

Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
روزهای سرنوشت‌ساز رئال و امباپه بزودی فرا می‌رسد

مانند تابستان گذشته، این بار مائوریسیو پوچتینو تایید کرد که کیلیان امباپه فروشی نیست و او برخلاف شایعات پس از جذب مسی این تیم را ترک نخواهد کرد.

سرمربی آرجنتینی پس از پایان دیدار شاگردانش برابر استراسبورگ به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و گفت:«کیلیان امباپه روی اهداف ما در پی‌اس‌جی تمرکز کرده است. من بسیار خوشحالم. او باید همینطور ادامه دهد.»

امباپه یکی از بازیکنان مورد علاقه رئال مادرید طی فصول اخیر است و این باشگاه اسپانیایی تلاش‌های زیادی هم برای جذب ستاره ملی پوش فرانسوی داشته است.

با این حال اضافه شدن مسی به پی‌اس‌جی می تواند امباپه را متقاعد کند که خروج از لیگ یک را به تعویق بیندازد. حداقل این چیزی است که مدیران پاری‌سن‌جرمن در پارک دو پرنس به آن امیدوارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала