Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک فرانسوی منچستر جانشین مودریچ می شود

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد قصد دارد فصل بعد راهی رئال مادرید شود.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا دیروز در اولین بازی فصل منچستریونایتد پایه گذار 4 پاس گل بود و از این حیث رکوردی جدید در تاریخ باشگاه به ثبت رساند. پوگبا کمک کرد یونایتد 5-1 بر لیدز پیروز شود.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
حمایت هواداران مانع خروج پوگبا از یونایتد

با توجه به درخشش او در ترکیب شیاطین سرخ، خبرها حاکی از آن است که پل پوگبا در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و قصد دارد راهی رئال مادرید شود.

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی مارکا مدعی شده که پوگبا تصمیم خود را گرفته و در 30 جون سال آینده به صورت آزاد از منچستریونایتد جدا خواهد شد.

گفته می شود که مادریدی ها پوگبا را به عنوان جانشین لوکا مودریچ در نظر گرفته اند که احتمالاً آخرین فصل حضورش در پایتخت اسپانیا را سپری می کند.

رئال قصد دارد فصل بعد کیلیان امباپه، لئون گورتزکا، پل پوگبا و آنتونیو رودیگر را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند و با پرداخت بند خرید 75 میلیون یورویی ارلینگ هالند، بار دیگر به تیمی کهکشانی تبدیل شود.

در سال های هافبک ملی پوش فرانسوی بارها مورد توجه رئال مادرید و شخص زین الدین زیدان قرار گرفته بود اما حتی با جدایی زیزو هم به نظر نمی رسد که تمایل پوگبا برای پوشیدن پیراهن سفید مادریدی ها از بین رفته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала