Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن هم به جمع مشتریان ستاره دورتموند اضافه شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
سران باشگاه آلمانی بایرن مونیخ قصد دارند مهاجم جوان بورسیادورتموند را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، فابریتزیو رومانو خبر داده بایرن یکی از باشگاه هایی است که سال آینده برای خرید ارلینگ هالند وارد رقابت خواهد شد.

Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
رویارویی هالند و لواندوفسکی برای فتح سوپرجام آلمان

از ماه سپتامبر، هالند و خانواده اش شروع به بررسی پیشنهادهای ارسالی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را برای ارلینگ داشته باشند. هزینه آزادسازی هالند در تابستان آینده، 75 تا 80 میلیون یورو خواهد بود.

از ماه سپتامبر، ارلینگ هالند و خانواده اش به همراه مینو رایولا به بررسی گزینه های خود برای انتخاب بهترین پروژه می پردازند. بند آزادسازی 75 الی 80 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان سال بعد فعال می شود و بایرن مونیخ نیز شرایط جذب این بازیکن را در نظر گرفته است.

ل از تیم هایی نظیر بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مشتریان قطعی ارلینگ هالند نام برده شده است. چلسی نیز خواهان جذب هالند بود، اما با خرید روملو لوکاکو دیگر بعید است آنها برای خرید او اقدام کنند و این تیم از این کورس کنار رفته است.

با توجه به شایعات، ماندن گلزن 22 ساله و زنبورهای وستفالین برای یک فصل دیگر در دورتموند قطعی شده و این بازیکن در این تابستان جمع زنبورها را ترک نخواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала