Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امتیاز ویژۀ منچستر برای ستاره پرتگالی در صورت تمدید قرارداد

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
دستمزد ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستر یونایتد در صورت تمدید قرارداد حدود ۳ برابر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از سپری کردن یک تورنمنت ضعیف و نمایش های نه چندان خوب در رقابت های یورو 2020 با لباس تیم ملی پرتگال، هواداران یونایتد نگران افت برونو فرناندز در فصل جدید بودند.

Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
برونو پس از اولین هت‌تریک: با سانچو و واران به دنبال جام هستیم

هافبک خلاق منچستر اما خیلی زود این نگرانی را برطرف کرد. برونو فرناندز هفته گذشته و در دیداری دوستانه با یک ایستگاهی تماشایی دروازه اورتون را باز کرد و امروز نیز در اولین هفته لیگ برتر برابر لیدز موفق به گلزنی و ثبت هت تریک شد.

بحث تمدید قرارداد او با سران باشگاه انگلیسی از موضوعات اساسی محسوب می‌شود. چندی پیش اوله گنار سولسشر از مسئولان باشگاه منچستر یونایتد درخواست کرد تا مذاکرات برای تمدید قرارداد مارکوس راشفورد، هری مگوایر، لوک شاو و برونو فرناندز را آغاز کند.

در همین رابطه، نشریه سان انگلیس در گزارشی مدعی شده که منچستر یونایتد مذاکره برای تمدید قرارداد با فرناندز را آغاز کرده و در صورت انعقاد قرارداد جدید، ممکن است که این بازیکن بیشترین افزایش درآمد میان بازیکنان منچستر یونایتد را داشته باشد.

در حال حاضر دستمزد هفتگی فرناندز در منچستر یونایتد حدود 100 هزار پوند است و پیش بینی می‌شود که پس از تمدید قرارداد، دستمزد هافبک پرتگالی به 250 تا 300 هزار پوند در هفته برسد.

در حال حاضر، داوید دخیا با درآمد 375 هزار پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن تیم است و پس از او پل پوگبا با دستمزد 290 هزار پوند در هفته در رده بعدی قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала