Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره برازیلی بارسلونا یک فصل دیگر ماندنی شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
هافبک برازیلی به دلیل عدم دریافت پیشنهاد مناسب از سوی دیگر باشگاه‌ها، یک فصل در نیوکمپ ماندنی دش.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در تابستان گذشته تصمیم گرفت یک فرصت به کوتینیو بدهد و البته وینگر برازیلی فصل را خوب آغاز کرد، اما در ادامه دچار مصدومیت شدید شد و فصل را از دست داد.

Болельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
ورزش
شماره 10 بارسا مسئولیتی بزرگ؛ آگوئرو رد کرد، کوتینیو می‌پذیرد؟

مشکلات آمادگی جسمانی باعث شد تا کوتینیو نتواند در اردوی پیش فصل کاتالان‌ها شرکت کند و باشگاه بارسا نیز قصد به فروش رساندن این هافبک بیست و نه ساله را در تابستان داشت. اما به دلیل نرسیدن پیشنهاد مناسب، بارسلونا تصمیم گرفت که یک فصل دیگر به کوتینیو فرصت دهد.

کوتینیو در فصل 2017/18 با امیدهای فراوان از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما نتوانست درخشش خود را در جمع آبی‌اناری‌ها تکرار کند و سران بارسلونا او را در فصل 2019/20 به بایرن مونیخ قرض دادند.

اما داستان او در آلمان و آلیانز آرنا متفاوت بود. او توانست به همراه بایرن مونیخ سه گانه را فتح کند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

کوتینیو حتی در دیدار معروف بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا که با نتیجه 8-2 به پایان رسید، حضور داشت و در ده دقیقه پایانی دو گل وارد دروازه آبی اناری‌ها کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала