Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آشوب در لوشامپیونه، بازی نیس - مارسی را نیمه تمام گذاشت + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بازیکنان تیم فوتبال المپیک مارسی Открытая тренировка ФК "Олимпик" (Марсель)
بازیکنان تیم فوتبال المپیک مارسی Открытая тренировка ФК Олимпик (Марсель) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
بازی تیم های نیس و مارسی به دلیل ورود تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین مسابقه هفته سوم رقابت‌های لوشامپیونه که بین تیم‌های نیس و مارسی در حال برگزاری بود، حرکت عجیب دیمیتری پایه ستاره مشهور مارسی باعث جنجال در بازی و متوقف شدن این مسابقه شد.

Football Soccer - England v Russia - EURO 2016 - Group B - Stade Vélodrome, Marseille, France - 11/6/16 Fans clash in the stadium after the game - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
حضور 30 هزار تماشاگر در دیدار تدارکاتی ویارئال - مارسی + عکس

تیم میزبان با گل دقیقه 49 کسپر دولبرگ از مارسی پیش افتاد. بازی دو تیم در حالی که به دقایق پایانی خود نزدیک می شد، به دلیل رفتار عجیب هواداران تیم میزبان، متوقف شد.

هواداران تیم نیس پس از اینکه دیمیتری پایه بطری که به سمتش پرتاب شده بود را به سمت هواداران نیس پرتاب کرد، به قصد ضرب و شتم او به درون زمین بازی وارد شدند. با دخالت نیرو‌های امنیتی دست هواداران شاکی به پایه نرسید و این بازیکن جان سالم به در برد.

دیمیتری پایه یکی از بازیکنان پرحاشیه دنیای فوتبال بوده و بار‌ها با درست کردن حواشی و هواداران تیم‌های مختلف درگیر شده است.

حالا باید منتظر بود تا حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه درباره اتفاق رخ داده برای تعیین تکلیف بازی و جرایم خاطیان مشخص شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала