Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض کنایه‌آمیز خواهر رونالدو به آفساید میلی متری برادرش

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در دیدار یوونتوس و اودینزه گل زد، پیراهن درآورد و وقتی گلش مردود اعلام شد لبخندی عصبی زد!

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره باتجربه پرتغالی یوونتوس در دیدار هفته نخست سری آ ایتالیا مقابل اودینزه روی نیمکت نشست و از دقیقه 60 به جای آلوارو موراتا وارد زمین شد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
لحظه مردود شدن گل رونالدو؛ VAR خوشحالی کریس را تلخ کرد + عکس

رونالدو عملکرد خوبی داشت و حتی یک گل هم در دقیقه 90 + 4 زد که باعث شد احساساتی شود و پیراهنش را هم دربیاورد. با این حال پس از بررسی VAR مشخص شد رونالدو کمی در آفساید بوده و عجیب بود که کارت زردی که بابت پیراهن درآوردن به ستاره یووه داد، پاک نشد.

اکنون، آلما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو که هر از گاهی در حمایت از برادرش مطالبی جنجالی در اینستاگرام منتشر می کند، پس از مردود شدن گل رونالدو در بازی با اودینزه در یک استوری اینستاگرامی نوشت:«اگر به جای شانه خودت، شانه مرا داشتی در آفساید قرار نمی گرفتی برادر. باید سایز بزرگ را با سایز متوسط جایگزین کنی. دزدی شروع شد!»

به این ترتیب شب تلخ و بد رونالدو در نخستین هفته سری آ ایتالیا تکمیل شد و او بعد از مردود شدن گلش با خنده‌ای عصبی بازی را به پایان رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала