Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیتر عجیب و تند روزنامۀ حامی بارسا علیه رئال؛  جنگ کثیف راه انداخته‌اید! + عکس

© REUTERS / CHRISTIAN HARTMANNامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه برای ترک پاری‌سن‌جرمن جدیت زیادی دارد و رئال مادرید جدی‌ترین مشتری مهاجم فرانسوی به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه کاتالونیایی «اسپورت» با تیتر عجیب و تند «جنگ کثیف» به سراغ ماجراهای انتقال کیلیان امباپه به رئال‌مادرید رفته است.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
ورزش
رئال کوتاه نمیاید؛ پیشنهاد دوم برای مادریدی کردن امباپه بزودی…

باشگاه رئال‌مادرید پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای پاری‌سن‌جرمن ارسال کرده و این باشگاه گفته مبلغ کم است و آن را به 220 میلیون یورو افزایش بدهید. در راستای همین فعل و انفعالات، روزنامه کاتالونیایی اسپورت که حامی باشگاه بارسلونا هم هست تیتر عجیبی زد و نوشت: «جنگ کثیف برای امباپه!»

به نظر می‌رسد این نشریه بیشتر از وسوسه کردن امباپه توسط رئالی‌ها شاکی است، در حالی که پیش‌تر هم برای همه مشخص بود مهاجم تیم ملی فرانسه به مادریدی‌ها علاقه دارد و سرانجام روزی راهی این تیم خواهد شد. شاید هم ماجراهای این روزها آن‌ها را به یاد روزهایی انداخته که با 222 میلیون یورو نیمار را پاری‌سن‌‌جرمن از چنگ بارسلونا درآورد.

 پنجره نقل و انتقالات اروپایی دوشنبه هفته آینده بسته می‌شود و پاری‌سن‌ژرمن می‌داند اگر رئال مادرید با رقم پیشنهاد بالای خرید امباپه موافقت نکند از این مهاجم در کنار لیونل مسی و نیمار استفاده خواهد کرد و در طول فصل امکان رسیدن به توافقی مشترک برای عقد قراردادی جدید وجود دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала