Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات هری کین و تاتنهام برای تمدید قرارداد

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
هری کین سرانجام در تاتنهام ماندنی شد. این بازیکن تایید کرد به کار خود در اسپرز ادامه می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کین، با انتشار متنی در رسانه‌های اجتماعی تایید کرده است که با تصمیم سران تاتنهام مبنی بر عدم جدایی او در این تابستان کنار آمده است.

Soccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's Harry Kane reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
ورزش
رسمی: خبر بد به پپ؛ کین به سیتی نمی‌رود

 تاتنهام دو پیشنهاد سنگین منچسترسیتی را رد کرد و حالا خبرهای جدیدی از آینده این بازیکن به گوش می رسد. در همین رابطه، نشریه «تایمز» خبر داده که ستاره سه شیرها در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید با تاتنهام پس از تصمیم به ماندن در این باشگاه است.

این ستاره اسپرز که خواهان حضور در سیتی و جدایی از تاتنهام بود، هفته‌ای 400 هزار پوند تقاضا کرده است که بیش از دو برابر دستمزد کنونی او است. باید دید واکنش دنیل لوی به این خواسته مهاجم تیم چه خواهد بود و آیا این بار کین می تواند حرفش را به کرسی بنشاند یا باز هم مجبور به قبول شرایط مشخص شده توسط لوی می شود.

در روزهای گذشته، بسیاری از عاشقان مستطیل سبز بر این باور بودند که تمرین نکردن کین، ترفندی است برای فشار آوردن به سران باشگاه تاتنهام تا با جدایی او موافقت شود.

در هفته های اخیر منچستر سیتی با دو پیشنهاد سنگین خواستار کین بود که پس از رد پیشنهاد دوم، هری کین مطمئن شد که راهی برای جدایی از تاتنهام ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала