Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در صورت جدایی رونالدو، یوونتوس سراغ این سه مهاجم می‌رود

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
در صورت جدایی فوق ستاره پرتگالی، باشگاه یوونتوس سه مهاجم را برای جانشینی او فهرست کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، چند منبع خبری ایتالیایی از سفر مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو به تورین و احتمال آغاز مذاکرات میان او و یوونتوس برای فسخ قرارداد ستاره پرتگلی خبر دادند.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
رقم فسخ قرارداد رونالدو مشخص شد

در همین رابطه، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد در صورت قطعی شدن جدایی فوق ستاره پرتگالی، یوونتوس سه بازیکن را به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی او در نظر گرفته است.

لوکا یوویچ پس از گذراندن دوران قرضی در فرانکفورت دوباره به خانه برگشته است. به نظر می‌رسد مهاجم صربستانی در برنامه های کارلو آنچلوتی برای فصل روان جایی نداشته و مادریدی‌ها آماده فروش یا انتقال قرضی این بازیکن است.

بدین ترتیب یوونتوس می‌تواند بسیار سریع برای خرید لوکا یوویچ به توافق رسیده و زمینه انتقال او به یوونتوس را فراهم بکند. اما گزینه بعدی یوونتوس یک نام جنجالی است. مائورو ایکاردی در دو فصل اخیر برای پاری‌سن‌جرمن بازی کرده و اکنون با اضافه شدن لیونل مسی شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد.

این بازیکن پی‌اس‌جی که در گذشته نیز مورد توجه یوونتوس قرار داشت اخیرا به خاطر مصدومیت مجبور به دوری یک ماهه از میادین شده، اما بیانکونری می تواند این ستاره آرجنتینی را به جای رونالدو جذب کند. فرجامین گزینه هم مویس کین، مهاجم ایتالیایی و سابق خود این باشگاه است.

این بازیکن 21 ساله اورتون که به صورت قرضی در پی‌اس‌‌جی بازی می‌کند نیز احتمالا در خط حمله این تیم فرصتی برای درخشش در فصل جاری نخواه داشت. او از سال 2016 تا 2019 برای یوونتوس بازی کرده بود، می تواند گزینه لحظه آخری این تیم برای تقویت خط حمله لقب بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала