Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری جدید؛ رونالدو در راه منچستر

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در آستانه بازگرداندن مهاجم پیشین خود به اولدترافورد است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پایان ماجرای کریستیانو رونالدو و یوونتوس، این ستاره 36 ساله پرتغالی به منچستریونایتد باز می گردد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
نخستین پیشنهاد جدی منچستر برای رونالدو رسید

بر اساس گزارش‌ها، مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات سطح بالایی را با ژرژ مندر مدیر برنامه‌های رونالدو در پیش گرفته‌اند و در تلاش برای عقد قرارداد با برنده پنج توپ طلا و بازگرداندن او به جمع شیاطین سرخ هستند.

منچستریونایتد نیز برای جذب کریستیانو رونالدو، با پیشنهادی 28 میلیون یورویی به سراغ یوونتوس رفته است و انتظار می رود بیانکونری به زودی مجوز خروج رونالدو به سوی منچستریونایتد را صادر کند.

با توجه به پیشنهاد منچستریونایتد به شخص رونالدو و باشگاه یوونتوس، انتظار می رود طی ساعات آینده انتقال این ستاره 36 ساله به اولدترافورد قطعی شود 

ساعتی پیش و پس از بحث ورود منچستریونایتد به جذب رونالدو، مشخص شد سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد بامداد امروز با رونالدو شاگرد سابق خود تماس گرفته و با او درباره بازگشت به اولدترافورد صحبت کرده است.

دقیقا بعد از این صحبت‌ها نیز مدیران یونایتد تصمیم جدی خود را برای بازگشت این پرتغالی به منچستریونایتد گرفته اند. رونالدو در منچستریونایتد عملکرد درخشانی داشته است و بازگشت او می‌تواند اتفاق بسیار هیجان انگیزی برای هوادران منچستر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала