Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات دقیق انتقال رونالدو به منچستریونایتد

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
ستاره پرتگالی از یوونتوس جدا شد و بعد از 12 سال به تیم سابقش منچستریونایتد بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، مهاجم گلزن پیشین تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتگال، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا با امضای قراردادی به صورت رسمی به تیم سابق خود در لیگ برتر انگلستان یعنی منچستر یونایتد پیوست.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
رسمی؛ رونالدو به منچستریونایتد بازگشت + عکس

مبلغ دریافتی یوونتوس بابت فروش کریستیانو رونالدو کم تر از مقداری است که مد نظر داشت. شیاطین سرخ برای رونالدو، مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو پاداش را به یوونتوس پرداخت می کند که مبلغ 5 میلیون یورو از این پاداش، سهل الوصول است.

با وجود این که در دو سه روز اخیر، کریستیانو رونالدو شدیدا به منچستر سیتی مرتبط شده بود، اما حالا فوق ستاره پرتغالی مقصدی به غیر از تیم آبی شهر منچستر را انتخاب کرد و دوباره راهی نیمه سرخ رنگ شهر منچستر در انگلستان شد.

رونالدو سابقه درخشانی در منچستریونایتد داشته است و بازگشت او می تواند روحیه این تیم را برای کسب اولین قهرمانی بعد از دوران سر آلکس فرگوسن افزایش دهد.

کریستیانو که پنج بار برنده توپ طلا شده، 30 بار در مسابقات متفاوت به قهرمانی رسیده و پنج بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است. رونالدو در 292 بازی با پیراهن منچستریونایتد توانست 118 گل به ثمر برساند. همه در باشگاه مشتاق خوشامدگویی به کریستیانو هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала