Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینیو: بهترین‌ها را از مسی انتظار داریم؛ امباپه جایی نمی‌رود

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
سرمربی تیم پاری‌سن‌جرمن دیدگاهش را در مورد نخستین حضور مسی در ترکیب تیمش مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن در هفته چهارم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
رنس 0 پی‌اس‌جی 2؛ برتری با طعم گل‌زنی امباپه در شب اولین بازی مسی + عکس

 لیونل مسی اولین بازی خود را برای پاریسی‌ها انجام داد. فوق ستاره آرجنتینی مزه حضور در مستطیل سبز را این بار با پیراهن پاریس در ورزشگاه آگوست دلون چشید و برای نخستین بار در فوتبال باشگاهی فرانسه پا به توپ شد. مس بعد از 66 دقیقه به جای نیمار به میدان رفت.

مسی به جای نیمار، هم‌تیمی پیشین خود در بارسا وارد زمین شد. عملکرد وی نسبتاً مناسب بود زیرا هیچ لحظه مهمی به نفع تیم پس از ورود او رخ نداد. فوق ستاره آرژانتینی در پست وینگر پشت سر امباپه بازی کرد و با مهاجم میانی به خوبی ارتباط برقرار کرد.

مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی پاری‌سن‌جرمن پس از بازی در مورد مسی گفت:«او خوب بود. بسیار خوشحالم که می‌بینم اولین بازی خود را انجام داده است. این حضور برای او مهم بود. مسی از بهترین فرم خود فاصله دارد اما بسیار خوب تمرین می‌کند. او بعد از استراحت بهتر خواهد شد. بهترین‌ها را از مسی انتظار داریم.»
سرمربی آرجنتینی پی‌اس‌جی در پایان درباره جدایی احتمالی ام باپه هم گفت:«امباپه بازیکن ما است و جایی نمی رود. شما به خوبی می دانید که فوتبال پر از شایعات است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و لئوناردو مدیر ورزشی با صراحت در این زمینه صحبت کردند. امباپه با ما خواهد بود و من بسیار خوشحالم. او از بهترین های جهان است.»

مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته در هفته سوم لوشامپیونه فرانسه موفق شدند در خانه رمس به برتری 2 بر صفر برسند و با 12 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردند،

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала