Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نافرجام بارسلونا در راه جذب مهاجم اتلتیکومادرید

© Photo / Twitterژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti
ژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو  Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
باشگاه اتلتیکومادرید پاسخ قاطعی به پیشنهاد بارسلونا برای جذب ستاره پرتگالی تیم داد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بارسلونا برای جذب قرضی ژائو فلیکس را رد کرده و حاضر به مذاکره در این باره در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات نشد.

ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
رد پیشنهاد 136 میلیونی برای ژائو فلیکس

طبق گزارش سایت «گل» باشگاه بارسلونا در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی روان شانس خود برای به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس 21 ساله را امتحان کرده که تلاشی نافرجام بوده است.

بر اساس این گزارش، بارسلونا پیشنهاد داده بود که این مهاجم پرتگالی را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد که اتلتیکومادرید پاسخ منفی به این پیشنهاد داده است.

سران اتلتیکو به بارسایی‌ها عنوان کردند که به هیچ وجه اجازه نخواهند داد فلیکس از تیم جدا شود زیرا این جواهر آینده باشگاه است. نابراین پیش بینی می‌شود که پیشنهاد رونالد کومان و همکارانش منجر به انتقال این بازیکن نخواهد شد.

فلیکس 21 ساله با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اسپانیا منتقل شد و از آن زمان یکی از بازیکنان ثابت تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بوده است. او تاکنون در 76 بازی برای روخی‌بلانکو به میدان رفته وآمار 19 گل‌زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала