Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم!

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی می‌گوید که کسانی که او را می‌شاند نسبت به عشق بی‌پایان خودش آگاهی دارند.

به گزارش اسپوتنیک، سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم به شیاطین سرخ پیوسته است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
نخستین مصاحبۀ رونالدو پس از عقد قرارداد رسمی با منچستریونایتد

اکنون پس از گذشت چند روز از این انتقال، ستاره 36 ساله پرتگالی با نشر یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از احساسات خود به باشگاه منچستر یونایتد صحبت کرده است.

پست اینستاگرامی رونالدو:

«همه کسانی که مرا می‌ شناسند، نسبت به عشق بی‌پایان من به منچستر یونایتد آشنایی دارند. سال‌هایی که من در این باشگاه گذراندم، کاملاً شگفت‌ انگیز بودند و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این باشگاه بزرگ و شگفت‌ انگیز با طلا نوشته شده‌ اند. در حال حاضر حتی نمی‌ توانم احساساتم را بیان کنم، چرا که می‌ بینم که بازگشت من به اولدترافورد در تمام جهان اعلام شده است.

این مانند یک رویا است که به وقوع پیوست، بعد از همه دفعاتی که برگشتم و مقابل منچستر یونایتد بازی کردم و حتی به عنوان یک حریف، همیشه چنین حسی و احترامی را از طرف هواداران روی سکوها احساس می کردم. این همه‌ آن‌ چیزی است که رویاها از آن ساخته می‌ شوند!

اولین لیگ داخلی من، اولین جام من، اولین باری که به تیم ملی پرتغال دعوت شدم، اولین لیگ قهرمانان من، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ زاده شدند. تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد!»

روی حرفم حساب کنید!

من همین جا هستم!

من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم!

صبر کنید و فرصت دهید..."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала