Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی پس از 17 سال + عکس

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از شکستن رکورد علی دایی، به طور ویژه از اسطوره فوتبال ایران قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال پرتگال در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با 2 گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، از سد ایرلند گذشت. رونالدو با 2 گلی که زد، به تنهایی آقای گل جهان شد و علی دایی را جا گذاشت.

رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
ورزش
فوری؛ رونالدو آقای گل جهان شد

ستاره تیم ملی پرتگال پس از این رکوردشکنی پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. رونالدو نوشت:«نمی‌توانم احساس خود را با کلمات بیان کنم. من با یک احساس غافلگیر کننده، هیجان زده هستم! زنده باد پرتگال. از بین رکورد هایی که در طول دوران حرفه‌ایم شکسته‌ام، این رکورد برایم بسیار خاص است و در بخشی از دستاورد هایم قرار می‌گیرد که واقعا باعث افتخار من است.

اول از همه، هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، چون می دانم که من از پرتغال دفاع می کنم و به جهان نشان می دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. دوما، رقابت‌های ملی همیشه در رشد من تأثیر زیادی داشته است، اسطوره‌هایم را دیده‌ام که در تمام تابستان های دیگر در یورو و جام های جهانی برای پرچم و تیم خود بازی می کردند.

اما بالاخره و مهم‌تر از همه، به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال است چرا که این به معنای 111 لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم ، لحظاتی از اتحاد جهانی و شادی برای میلیون ها میلیون شهروند پرتگالی در سراسر جهان. برای آنها، هر فداکاری ارزشش را دارد.

دلیل دیگری که باعث می شود بیش از پیش قدردان این دستاورد و رکورد باشم، به خاطر علی دایی است که سطح استاندارد ها و انتظارات را به قدری بالا برده که حتی من هم گاهی اوقات با خودم فکر می کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به "شهریار" بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم و از اینکه هر بار گلزنی کردم و به این رکورد برجسته نزدیک و نزدیک تر شدم، احترام بسیار زیادی به من نشان داد، از او تشکر می کنم.

ممنون پرتگال. از همه هم تیمی ها و حریفانم تشکر می کنم که این سفر و مسیر را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سال‌های آینده به ملاقات خود درون زمین ادامه دهیم! هنوز شمارش را به پایان نمی‌رسانم

کاپیتان تیم ملی پرتگال موفق شد دروازه جمهوری‌ایرلند را هم 2 مرتبه باز کند تا به تنهایی و با زدن گل به 45 تیم جهان، آقای‌گل شود و دیگر علی دایی شریک او در این عنوان نباشد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала