Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پولیس با اسلحه در وسط زمین؛ جنجالی‌ترین برازیل - آرجنتین تاریخ + ویدیو

© REUTERS / STOYAN NENOVMatheus Cunha comemora seu primeiro gol nos acréscimos do segundo tempo com outros jogadores, Olimpíadas Tóquio 2020, 7 de agosto de 2021
Matheus Cunha comemora seu primeiro gol nos acréscimos do segundo tempo com outros jogadores, Olimpíadas Tóquio 2020, 7 de agosto de 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
بازی آرجنتین و برازیل به علت ورود پولیس به زمین و خارج شدن بازیکنان آلبی سلسته از زمین بازی لغو شد و درگیری های عجیب و غریبی در این دیدار رخ داد.

​به گزارش اسپوتنیک، در سناریویی سورئال که در تاریخ فوتبال کم‌سابقه یا شاید بی‌سابقه بوده، مهمترین و پربیننده‌ترین بازی فوتبال در منطقه آمریکای لاتین میان تیم‌های ملی فوتبال برازیل و آرجنتین به دلیل هجوم نیروهای پلیس به زمین چمن به حالت تعلیق درآمد.

Игроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
فوری؛ توقف بازی برزیل با دخال پولیس فدرال

پولیس فدرال برزیل در دقایق ابتدایی این دیدار برای خارج کردن سه بازیکن آرجنتینی که قوانین بهداشتی مربوط به کرونا را نقض کرده بودند و با وجود اینکه در دو هفته گذشته در انگلیس بوده‌اند، اکنون بدون قرنطینه وارد خاک برزیل شده بودند، وارد زمین شد و در این میان درگیری هایی درون زمین رخ داد و برخی از بازیکنان و مربیان آرجنتین با پلیس درگیر شدند!

امیلیانو مارتینیس، کریستین رومرو، جیوانی لوسلسو و امیلیانو بوئندیا 4 بازیکنی بودند که پلیس برزیل و مقامات سازمان بهداشت این کشور برای دستگیری آنها و دیپورت کردن آنها از برزیل وارد زمین شدند.

در این میان اما تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است است که گفته می‌شود یک فرد مسلح هم برای دستگیری 4 بازیکن وارد زمین مسابقه شده است. در تصویر منتشر شده اسلحه فرد مذکور مشخص نیست اما گویا او همراه با سلاح کمری که پشت یک برگه کاغذ در جیب پشتی شلوارش قرار گرفته به میدان رفته تا بازیکنان متخلف را به بیرون از زمین هدایت کند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала