Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسلونا در بازی آمریکا برابر کانادا مصدوم شد + عکس

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
مدافع بارسلونا، در جریان دیدار تیم ملی آمریکا برابر کانادا در انتخابی جام جهانی از ناحیه مچ پا مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم ملی آمریکا و کانادا به مصاف یکدیگر رفتند. سرجینیو دست مدافع راست جوان بارسلونا مطابق معمول از ابتدا برای تیم ملی آمریکا در این بازی به میدان رفت.

Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
انتخابی جام جهانی 2022؛ آمریکا دوباره متوقف شد

سرجینیو دست پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه اول از زمین بازی خارج شد. ده آندره یدلین جانشین این بازیکن شد. این در حالی است که تیم ملی آمریکا پیش از این بازیکنانی چون وستون مک کنی، جیو رینا و زک استفان را در ترکیب خود نداشت.

با این وجود دست در این بازی تعویض شد و احتمال مصدومیت او از ناحیه مچ پا وجود دارد. هنوز خبر دقیقی از مصدومیت تنها مدافع راست تخصصی رونالد کومان منتشر نشده است و باید در این باره منتظر ماند.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، پس از بازی تایید کرد که دست از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده اما حضورش در دیدار چهارشنبه برابر هندوراس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این مربی اظهار داشت:« سرجینیو دچار پیچ خوردگی مچ پا شد. ما باید شرایط را بررسی کرده و ببینیم که آیا او چهارشنبه در دسترس خواهد بود یا خیر اما همه چیز به شرایط او بستگی دارد

این مصدومیت در حالی است که بارسلونا در هفته آینده دو بازی بسیار مهم دارد. بارسلونا روز شنبه در سانچیز پیس خوان مهمان سویا خواهد بود و روز سه شنبه در نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала