Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کودتای گینه؛ اعضای تیم ملی مراکش موفق به ترک این کشور شدند

© Sputnik / Grigoriy Sysoyev /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی را Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup
اشرف حکیمی را    Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
تیم ملی مراکش که شب گذشته و پس از رخ دادن کودتای نظامی در خاک گینه حضور داشت، موفق شد این کشور را ترک کند.

به گزارش اسپونتیک، روز گذشته بود که در کشور گینه، کودتای نظامی اتفاق افتاد و رئیس جمهور این کشور توسط اعضای ارتش دستگیر شد تا قدرت به ارتش منتقل شود.

تیم ملی فوتبال مراکش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
رسمی؛ تعلیق بازی گینه - مراکش به خاطر کودتا + عکس

تیم ملی مراکش روز گذشته وارد گینه شده و یک جلسه تمرینی نیز در این کشور برگزار کرد اما شرایط در عرض چند ساعت تغییر کرد و کودتای نظامی در آستانه برگزاری دیدار انتخابی جام جهانی در این کشور رخ داد و صدای تیراندازی در حالی به گوش بازیکنان مراکش می‌رسید که آنها در اتاق‌هایشان در هتل زندانی شده بودند.

در همین حال،  حال فدراسیون فوتبال گینه در حساب توییتر خود اعلام کرد که اعضای تیم ملی مراکش، در امنیت کامل این کشور را ترک کرده اند: اعضای تیم ملی مراکش و داوران بازی گینه - مراکش، فرودگاه کوناکری را به مقصد کازابلانکا ترک کردند.

اشرف حکیمی، مدافع راست تیم ملی مراکش هم در اینستاگرام خود اعلام کرد او و هم تیمی هایش به سلامت به مراکش رسیده اند.  در این در حالی بود که قرار بود در همین روز، تیم های گینه و مراکش در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مصاف هم بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала