Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیوه بازگشت گریزمن به اتلتیکو مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن برای بازگشت به اتلتیکو مادرید از بارسلونا 40 درصد از حقوق خود را کاهش داد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن بازگشت غافلگیرکننده خود را به اتلتیکو مادرید در آخرین مهلت انجام داد و بارسا با قرارداد قرضی، خروج دائم او را تحریم کرد.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
افشای جزئیات قرارداد گریزمن با بارسا پس از انتقال قرضی او به اتلتیکو

گریزمن برای پیوستن دوباره به اتلتیکو مادرید تنها ۴۰ درصد دستمزدش را دریافت می‌کند. او با کاهش درآمد هفتگی خود به منظور بازگشت به واندا مترو پولیتانو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موافقت کرد و مدتی کوتاهی است به این هدف دست یافته است.

گریزمان تقریباً نصف درآمد هفتگی خود را برای بازگشت به واندا متروپولیتانو، جایی که پنج سال قبل از پیوستن به بارسا تا سال 2019 فوتبال حرفه‌ای‌اش را گذراند، از دست داد. اتلتیکو هیچ مبلغی را برای وام پرداخت نکرده اما اگر بارسا در تابستان آینده قرارداد را امضا کند، می‌تواند قرارداد موقت او را یک سال دیگر تمدید کند، در این هنگام پرداخت‌های بیشتری مورد نیاز است.

اگر گریزمن حداقل 50 درصد از بازی‌های خود را در فصل جاری انجام دهد، اتلتیکومادرید حداکثر 40 میلیون یورو به بلوگرانا می‌دهد. اگر بازیکن 30 ساله به این حد نرسد، اتلتیکو هیچ پولی به بارسا بدهکار نیست اما چنین سناریویی تنها در صورت بروز آسیب‌دیدگی جدی رخ می‌دهد.

گریزمان دو سال پیش هنگام ورود به نیوکمپ به‌عنوان یکی از مهاجمان برتر اروپا شناخته شده بود و با 120 میلیون یورو به بارسا پیوست. او که با فرانسه قهرمان جام جهانی شده به طور مرتب برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیر سایه لیونل مسی قرار می گرفت، او همچنین در تابستان، قبل از پیوستن رایگان فوق ستاره آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن، در 102 بازی تنها توانست 35 گل به ثمر برساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала