Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر عقیده سولسشر، ستاره هالندی ماندنی شد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
دونی فن ده بیک Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
ستاره هالندی منچستریونایتد می‌گوید که مذاکرات مثبتی بر سر تمدید قرارداد با سرمربی منچستریونایتد داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن ده بیک ستاره هالندی منچستریونایتد می‌گوید که مذاکرات مثبتی با اوله گونار سولشر بر سر ادامه حضورش در الدترافورد داشته است.

خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
ورزش
فن دبیک خودش را برای بارسا تعارف کرد
هافبک هالندی شیاطین سرخ در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«سولشر درباره من نظر خیلی مثبتی داشت و به من گفت که نیاز مبرمی به من دارد و باید در این باشگاه بمانم. من با سرمربی باشگاه درباره علاقه اورتون صحبت کردم.»
فن دبیک در ادامه گفت:«سران باشگاه واضح به من اعلام کردند که می‌خواهند مرا حفظ کنندالبته چیزی که از شواهد پیداست، فصل سختی در انتظار من است، زیرا تاکنون یک دقیقه هم بازی نکرده‌ام، اما اوله گفت که وقتی در تمرینات هستیم، هر روز دونی متفاوتی می‌بینم.»

شرایط برای فن ده بیک با آمدن کریستیانو رونالدو سخت‌تر نیز شد و این بازیکن در آستانه انتقال قرضی به اورتون قرار داشت، اما در لحظات آخر سولشر اجازه چنین کاری را به او نداد.

تابستان سال گذشته منچستریونایتد موفق شدند با مبلغ 35 میلیون پوند دونی فن ده بیک را از آژاکس به خدمت بگیرند. اما فن ده بیک تنها در چهار دیدار برای منچستریونایتد از ابتدا به میدان رفت و نتوانست در حد و اندازه انتظارات هواداران این تیم، ظاهر شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала