Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: برای تعطیلات به منچستر نیامده‌ام؛ این‌جا هستم تا دوباره برنده شوم + ویدیو

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی جدید منچستریونایتد می‌گوید که او اهداف بزرگی با این تیم در سر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد می‌گوید بازگشت او به اولد ترافورد برای تفریح نیست و امیدوار است در سه تا چهار سال آینده بار دیگر خود را با عملکرد مداوم ثابت کند.

رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
رسمی؛ رونالدو قراردادش را با منچستر امضا کرد + عکس
رونالدو در مصاحبه‌ای که در وب سایت یونایتد منتشر شد، گفت:«به همین دلیل من اینجا هستم. من برای تعطیلات اینجا نیستم. قبلاً خوب بود، چیزهای مهم را به دست آوردم اما من اینجا هستم تا دوباره برنده شوم.
من و هم تیمی‌هایم توانایی این کار را داریم. این یک فرصت خوب برای من، هواداران و باشگاه است که یک قدم جلوتر بروند. من فکر می‌کنم در سه یا چهار سال آینده یک چیز بزرگ رخ خواهد داد.»

رونالدوی 36 ساله بین فصل 2003 - 2009 شش فصل در یونایتد گذراند و هشت جام اصلی را به دست آورد و ماه گذشته با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست.

رونالدو که بار دیگر پیراهن شماره 7 باشگاه لیگ برتر را به دست گرفت، امیدوار است به اوج برسد که در اولین دوران حضورش در این باشگاه انجام داد.

رونالدو که 118 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است، می‌تواند اولین بازی خود را در این تیم انجام دهد، در حالی که شنبه یونایتد برابر نیوکاسل در لیگ برتر در اولدترافورد به میدان می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала