Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان سابق منچستر: رونالدو می‌تواند تا 40 سالگی فوتبال کند

© AP Photo / JON SUPERManchester United's Wayne Rooney, left, celebrates after scoring against AS Roma with teammate Cristiano Ronaldo, during their Champion's League quarterfinal, first-leg soccer match at the Rome Olympic stadium, Rome, Italy, Tuesday April 1, 2008. Manchester United won 2-0 with the first goal scored by Ronaldo and the second one by Rooney.
Manchester United's Wayne Rooney, left, celebrates after scoring  against AS Roma with teammate Cristiano Ronaldo, during their Champion's League quarterfinal, first-leg soccer match at the Rome Olympic stadium, Rome, Italy, Tuesday April 1, 2008. Manchester United won 2-0 with the first goal scored by Ronaldo and the second one by Rooney. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
کاپیتان سابق منچستریونایتد به این باور است که فوق ستاره پرتگالی یوونتوس می‌تواند تا 40 سالگی به حضور در زمین فوتبال ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از یوونتوس جدا شده و به بار دیگر منچستریونایتد پیوست.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
رونالدو: برای تعطیلات به منچستر نیامده‌ام؛ این‌جا هستم تا دوباره برنده شوم + ویدیو

وین رونی سرمربی تکنونی دربی کانتی به این باور است که رونالدو کاملا با بازیکنی که 12 سال پیش این تیم را ترک کرده فرق می کند و در همین سن هم می تواند با شرایط فیزیکی موردنیاز برای درخشش در لیگ برتر سازگار شود.

رونی که عنوان بهترین گلزن تاریخ یونایتد را به خود اختصاص داده در این مورد گفت:«رونالدو اگر بتواند مانند رایان گیگز تا 40 سالگی بازی کند و همچنان به گلزنی ادامه دهد، به هیچ عنوان باعث تعجب من نخواهد شد. هم تیمی‌های او باید کمی بیشتر تلاش کنند.»
رونی در ادامه همچنان در این خصوص گفت:«فکر می کنم بازی او به شکل قابل توجهی با شرایطی که در آن قرار داشته سازگار شده است در این که او توانایی بالایی دارد حرفی نیست اما در عین حال بسیار از بدنش مراقبت می کند. او همچنان در شرایطی عالی است. اما اگر همه چیز مثل دفعه قبل باشد - نزدیک به دو سال آخری که با او بازی کردم - پس تیم به او اجازه انجام این کار را خواهد داد.»

رونالدو ساله در فاصله سال های 2003 تا 2009، در منچستر حضور داشت. فوق ستاره پرتگالی در این مدت موفق شد عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала