Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مسی پس از شکستن رکورد پله

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی می‌گوید که برای مدت زمانی طولانی در رویای شکاندن رکورد پله بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Paraguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 21, 2021 Argentina's Lionel Messi in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
مسی از رکورد «پله» عبور کرد؛ لئو برترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد + عکس

لیونل مسی در این ستاره میدان بود و موفق شد هر 3 گل تیمش را به ثمر برساند و 3 امتیاز را برای آلبی-سلسته به ارمغان بیاورد. مسی بعد از این دیدار توانست رکورد پله را بشکند و شمار گل‌های ملی خود را به 79 گل ملی برساند.

او بعد از بازی گفت:«بسیار خوشحالم. این هدفی بود که خیلی دلم می خواست به آن برسم. مدت ها برای رسیدن به این رکورد صبر کردم و در رویا و جستجوی آن بودم. این لحظه ای منحصر به فرد است چون بعد از مدت ها به هدفم رسیدم.»
اعجوبه آرجنتینی در پایان اظهار داشت:«من مدت‌ها پیش رویای این روز را داشتم که برای تیم ملی کشورم هت تریک کنم. این لحظه بی‌نظیری است چرا که مادرم و برادرانم روی سکو هستند و من بسیار خوشحالم.»

ستاره تازه وارد پاریسی ها با این هت تریک تعداد گل های ملی اش را به عدد 79 رساند و از رکورد گل های پله اسطوره برزیلی ها( 77 گل) عبور کرد و بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала