Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقابل مربی با رییس؛ کومان: در انتخاب بازيكن من تصميم‌گيرنده هستم

عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا به این باور است که مدیریت این باشگاه نباید ترکیب تیم را به او دیکته کند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درباره اظهارات اخیر خوان لاپورتا و شایعاتی که پیرامون قرارداد او مطرح شده بود واکنش نشان داد.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
بی‌اعتمادی هیئت مدیره بارسا به سرمربی فعلی؛ دو گزینه کاتالان‌ها برای جانشینی کومان
سرمربی هالندی آبی و اناری ها در این مورد می گوید:«شنیدن صحبت های حمایتی  خوان لاپورتا اتفاق خوبی بود. برخی مسائل مطرح شده بود که به عدم حمایت مدیریت از من اشاره داشت و این ها مرا ناراحت کرده بود. دو هفته قبل پیرامون تمدید قرارداد مذاکره کردیم و این مسئله به گوش رسانه ها نرسید تا وقتی که مدیریت هفته پیش به صحبت درباره شرایط باشگاه پرداخت
کومان در ادامه گفت:«او نهایتا درباره مذاکرات تمدید حرف زد و فرداییش نشریات نوشتند که کومان در صورت قبول سه شرط قرارداد خود را تمدید می کند. در جواب گفتم این اتفاق نمی تواند بیافتد. باید بتوانم نحوه بازی و ترکیب تیم را انتخاب کنم. نه مدیرعامل. سپس مدیرعامل روز دوشنبه در تلویزیون مصاحبه و از من حمایت کرد و این نشانه خوبی بود.»

این در حالی است که لاپورتا در مصاحبه ای در این هفته اعلام کرده بود به طور کامل از کادر مربیگری تیم حمایت می کند. حال رونالد کومان، کومان بارها گفته است دوست دارد قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کند و برای سالیان متمادی در این باشگاه بماند.

بارسا در مسابقات این فصل از سه بازی اول خود 7 امتیاز به دست آورده است و گفته می شود تمدید قرارداد مربی هلندی تا حد زیادی به نتایج بارسا در این فصل بستگی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала