Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال گرم دروازه‌بان منچستر از بازگشت رونالدو

© AP Photo / Dave Thompson)Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017
Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد به تمجید از ستاره پرتغالی شیاطین سرخ پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا در کنفرانس خبری پیش از بازی با یانگ بویز در کنار اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

البرتغالي كريستيانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
پیام خاص رونالدو در آستانۀ نخستین بازی با منچستر در لیگ قهرمانان اروپا + عکس
دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در مورد بازگشت رونالدو به الدترفورد گفت:«گاهی شما با جوانان نیز می‌توانید نتایج خوبی کسب کنید، اما در برخی مسابقات تجربه نقش مهمی را ایفا می‌کند. در عین حال در بعضی دیگر از بازی‌ها شما به شادابی و جوانی نیز احتیاج دارید.»
دروازه‌بان شیاطین سرخ در ادامه گفت:«بازگشت رونالدو به خانه بسیار خوب است و فکر می‌کنم او از روز اول تاثیر خود را نشان داد. ۲ گل بسیار مهم به ثمر رساند و کیفیت و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیکنان نشان داد. تجربه کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است. در حال حاضر او اسطوره باشگاه است و بازگشتش عالی بود.»

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و منچستر یونایتد در اولین مسابقه خود به مصاف تیم سوئیسی یانگ بویز خواهد رفت. شیاطین سرخ در حالی پا به مسابقه فردا می گذارند که ابتدای هفته یک پیروزی پرگل در لیگ برتر به دست آورده و به صدر جدول صعود کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала