Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره منچستریونایتد: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر گری نویل
گری نویل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
مدافع سابق منچستریونایتد به این باور است کریستیانو رونالدو با برتری گرفتن از لیونل مسی برترین بازیکن تمام ادوار دنیای فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، گری نویل اسطوره منچستریونایتد و مفسر برنامه sky sports، می‌گوید که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است.

البرتغالي كريستيانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
پیام خاص رونالدو در آستانۀ نخستین بازی با منچستر در لیگ قهرمانان اروپا + عکس
این کارشناس تلویزیونی معتقد است انعطاف پذیری بالای رونالدو به عنوان یک گلزن به رونالدو نسبت به لیونل مسی برتری می دهد. او در این باره گفت:«مسی واقعا بازیکن خارق العاده‌ای است. اما رونالدو حدود 30 یا 40 درصد بیشتر از مسی با پای غیر تخصصی‌اش گلزنی می‌کند و پنالتی‌های بیشتری می‌زند.»
این اسطورۀ منچستر در ادامه گفت:«پس به این نقطه می‌رسیم که رونالدو بازیکن کامل‌تری در بخش‌های مهم بازی است. اصلا در توانایی‌های مسی هیچ شکی نیست و او تعداد زیادی گل به ثمر رسانده است. یک نکته دیگر وجود دارد و آن هم رکورد ملی رونالدو است

در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، شیاطین سرخ موفق شدند با مبلغ بیست میلیون پوند، کریستیانو رونالدو را از یوونتوس به خدمت بگیرند تا این وینگر گلزن پس از 12 سال به الدترافورد بازگردد.

رونالدو در اولین دیدار خود پس از بازگشت به منچستریونایتد موفق به زدن دو گل در برابر نیوکاسل شد تا آن‌ها با نتیجه 4-1 پیروز شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала