Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک اتفاق عجیب مانع پیوستن رونالدو به اتلتیکومادرید شد

© AP Photo / Armando Francaرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
بنا بر ادعای شبکۀ رادیویی کادناسر اسپانیا، باشگاه اتلتیکومادرید فرصت جذب فوق ستاره پرتگالی را داشت.

به گزارش اسپوتنیک،  در اواخر پنجره تابستانی بود که اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از یوونتوس منتشر شد و در نهایت این شایعات به حقیقت پیوست.

Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
برابری رونالدو با رکورد دو مهاجم سابق یونایتد با انجام دو بازی

ستاره 36 ساله پرتگالی حال حاضر منچستریونایتد قصد جدایی از یوونتوس در تابستان امسال را داشت و همین مورد باعث شده بود که ژژه مندس، مدیر برنامه‌های او به دنبال یافتن تیمی برای او باشد.

رونالدو در نهایت تصمیم گرفت بار دیگر در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات به صورت رسمی قرارداد را با منچستریونایتد امضا کند و این در حالی بود که تا چند روز قبل در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار داشت.

اکنون و در تازه‌ترین مورد، رادیوی «کادناسر» اسپانیایی مدعی شده که رونالدو به اتلتیکو مادرید نیز پیشنهاد شده اتلتیکو به دلیل ترس از عصبانیت هواداران این باشگاه و واکنش آنها نسبت به اسطوره رئال مادرید، این فرصت را رد کرده است.

فوق ستاره پرتگالی پس از بازگشت به اولدترافورد عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. رونالدو در سه بازی چهار گل به ثمر رسانده تا به مرد اول این روزهای سرمربی شیاطین سرخ تبدیل شده باشد.

کریستیانو در نخستین بازی خود پس از 12 سال دوری از یونایتد در ترکیب ثابت تیمش برابر نیوکاسل به میدان رفت و موفق شد در جریان پیروزی 1-4 برابر این تیم دبل کند تا بهترین آغاز ممکن را با پیراهن شیاطین سرخ رقم زده باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала