Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش لاپورتا به شایعۀ اخراج کومان

عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که در صورت شکست تیمش در این دیدار، تغییری در کادر فنی نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته رونالد کومان در نشست خبری خود به جای پاسخگویی به خبرنگاران، تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و مدعی شد که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
تصمیم عجیب کومان در نشست خبری بازی با کادیز

در همین حال، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا ساعات پیش از آغاز بازی مقابل کادیز با اطمینان اظهار داشت که حتا در صورت شکست تیم، تغییری در کادرفنی نخواهد آورد.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد آینده سرمربی هالندی تیمش توضیح داد:«رونالد کومان اکنون سرمربی بارسلوناست. توقعات از او این است که امور کاری به وجه احسن آن انجام دهد. با کومان هستیم و او مربی تیم است. دوست داریم تیم با او نتیجه بگیرد. آینده تمامی مربیان و نه فقط کومان، به نتایج بستگی دارد. در مورد بارسا البته کیفیت بازی تیم هم اهمیت دارد ولی کومان اکنون مربی بارسلوناست و حامی وی هستیم.»
لاپورتا در ادامه اظهار داشت:«من کاری که نیاز باشد را انجام می دهم من مدیر تیم هستم و همه تصمیمات اجرایی بر عهده‌ام است. طبعا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت تیم دارم و باید در لحظه تصمیم گیری، از تمامی این اطلاعات بهره بگیرم. برایم تصمیم گیری، حال هر تصمیمی که باشد، دشوار نیست و اگر نیاز به حرکت خاصی برای بهبود شرایط تیم باشد، مشکلی از بابت مسائل اقتصادی و ورزشی وجود نخواهد داشت

بارسلونا امشب مهمان کادیز است. کاتالانی‌ها بعد از از توقف خانگی برابر گرانادا محکوم به کسب سه امتیاز است. با توجه به پیروزی های رئال و اتلتیکو، برتری در بازی امشب برای آبی‌اناری‌ها بسیار حیاتی است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала