Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی الریان از ستاره کلمبیایی؛ خامس، به فوتبال آسیا خوش آمدی! + عکس

© Sputnik / Мария Плотникова /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
مراسم معارفه ستاره جدید الریان، امروز رسما در ورزشگاه این باشگاه برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز پس از جدایی از اورتون به الریان قطر پیوست. مراسم معارفه او امروز برگزار شد و این هافبک 30 ساله کلمبیایی با پیراهن شماره 10 به هواداران الریان قطر معرفی شد.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
ورزش
از لیگ برتر تا قطر؛ خامس به الریان پیوست

خامس در مراسم معارفه خود گفت:«از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و می خواهم از همه کسانی که راه این انتقال را هموار کردند، تشکر کنم. با اشتیاق زیادی منتظر بازگشت به زمین هستم و برای رساندن تیم به اهداف خود هر کاری که بتوانم انجام می دهم. برای کسب قهرمانی به اینجا آمده ام و پیام من به هواداران این است که برای برآورده کردن خواسته آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.»

ستاره کلمبیایی در ادامه گفت:«کشور قطر و آداب و رسوم جامعه قطر را به خوبی می شناسم و همیشه آن را تحسین کرده ام. من به دنبال پیشرفت هستم و فوتبال قطر نیز به دنبال پیشرفت است بنابراین هر دو طرف برای دستیابی به خواسته خود یعنی پیشرفت کردن با یکدیگر همکاری می کنیم. یکی از دلایل حضور من در قطر به جام جهانی 2022 مربوط می شود و امیدوارم با کلمبیا در اینجا حاضر باشم.»

گفته می شود انتقال ستاره کلمبیایی به الریان به صورت قرضی است و باشگاه قطری مجموعاً با هزینه انتقال و دستمزد او مبلغ 8 میلیون یورو هزینه کرده است.

این در حالی است که خامس سال قبل از رئال مادرید جدا شده و به اورتون پیوسته بود تا زیر نظر کارلو آنچلوتی در لیگ برتر انگلیس توپ بزند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала