Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات یونایتد با نمایندۀ دمبله

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد با فسخ قرارداد مهاجم فرانسوی با بارسلونا با نماینده عثمان دمبله تماس می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد تلاش‌های خود برای جذب عثمان دمبله، مهاجم بارسلونا، در تابستان سال آینده را آغاز کرده است.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
ورزش
دمبله+پول نقد؛ فورمول بارسا برای آوردن هالند به نیوکمپ

دمبله 24 ساله به دلیل مصدومیت همچنان نتوانسته در این فصل برای بارسلونا به میدان برود و شایعات پیرامون آینده او بسیار است زیرا قرارداد فعلی او با آبی و اناری ها تا پایان فصل اعتبار دارد. البته بارسلونا مذاکرات را برای تمدید بلند مدت قرارداد این بازیکن ادامه می دهد.

با شرایط فعلی دمبله می تواند از ژانویه با باشگاه های خواهان خود مذاکره کند و شاید طی یک انتقال آزاد در پایان فصل به منچستر بپیوندد. به نقل از El Nacional شیاطین سرخ گفت و گو ها را با نمایندگان دمبله آغاز کردند تا بر سر جذب او مذاکره کنند.

عثمان دمبله در آگوست 2017 از دورتموند به بارسلونا پیوست ولی از آن زمان مصدومیت های پرشمار مانع از درخشش او در اسپانیا شده است. او 118 بار با پیراهن بارسا به میدان رفته که حاصل آن 30 گل و 21 پاس گل بوده است.

این بازیکن با قراردادی به ارزش 96 میلیون پوند به بارسا رفته بود و همین موضوع فشارها را بیش از پیش بر او افزایش داد. آخرین مصدومیت او در دیدار برابر مجارستان با تیم ملی فرانسه در یورو 2020 بود که باعث شد پنج ماه دیگر از میادین دور باشد.

مهاجم فرانسوی  درخششی گذرا در نوکمپ داشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند چرا که در مدت حضورش در این تیم با مصدومیت‌های شدید و متوالی همراه شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала