Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار ستاره منچسترسیتی به هم‌تیمی‌هایش در آستانۀ رویارویی با پی‌اس‌جی

© AP Photo / Lee Smithرياض محرز
رياض محرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
پمهاجم منچسترسیتی در مورد بازی حساس تیمش با پاری‌سن‌جرمن صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هشت بازی در گروه‌های A تا D آغاز می‌شود که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌‌جرمن در ورزشگاه امارات شهر منچستر به مصاف هم می‌روند.

Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
تایید شد؛ مسی و وراتی برابر سیتی به میدان می‌روند

ریاض محرز، وینگر منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد این تقابل حساس صحبت کرد. ریاض محرز ستاره الجزایری سیتی معتقد است که باید آن بازی را فراموش کرد.

او در خصوص این رویارویی گفت:«مشخص است که پی‌اس‌جی تیم بسیار خوبی است و نسبت به فصل قدرتمندتر شده اند. تیمی بهتر از سال قبل دارند و کم و بیش می توان انتظار بازی پایاپای مثل فصل قبل را داشت. یک بازی نزدیک که طبعا بهترین اتفاق می تواند پیروزی ما باشد. پی‌اس‌جی در هر نقطه از زمین بازیکن باکیفیت دارد و تیمی قوی هستند.»
مهاجم سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«ما و پاری‌سن‌جرمن مدعیان اصلی لیگ قهرمانان هستیم؟ نه به هیچ وجه. ترکیب خیلی خوبی داریم اما خیلی از تیم های اروپا نیز بازیکنان بسیار خوبی داخل ترکیبشان دارند. این تنها یک بازی در مرحله گروهی است که ما باید تلاش کنیم آن را پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.»

سیتیزن ها فصل قبل در نیمه نهایی توانسته بودند بر حریف پاریسی پیروز شده و راهی فینال بازی ها شوند ولی ریاض محرز ستاره الجزایری سیتی معتقد است که باید آن بازی را فراموش کرد.

پی‌اس‌جی در حال حاضر با داشتن ستاره‌های نام‌دار فوتبال جهان نظیر، لیونل مسی، نیمار، امباپه، سرجیو راموس، اشرف حکیمی و برخی دیگر، به تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مبدل شده است.

ا

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала